تصویر هدر بخش پست‌ها

Kore

امدوارم از مطالب وبلاگ لذت ببرید برای استفاده راحت تر از دکمه ها استفاده کنید

معرفی بازیگر جی چانگ ووک

معرفی بازیگر جی چانگ ووک

| ♱𝙆𝙊𝙆𝘼𝙄𝙉

تو این پست چنتا از سریال هاش رو معرفی کردم

Ji chang wook
جی چانگ ووک یک بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است که در سال 1987 متولد شد.

این بازیگر با حضور در سریال I Like You در سال 2008 نخستین بار پا به عرصه تلویزیون گذاشت و شناخته شد و بدین ترتیب موفق شد در

 

●ملکه کی 

سازنده: Han Hee

سال‌های انتشار: 2013 - 2014

محصول: کره جنوبی

خلاصه داستان سریال ملکه کی بدین شرح است: داستان حول محور زندگی کی سونگ نیانگ که یک زن اهل گوریو است می‌چرخد. این مجموعه وقایع تاریخی و زندگی او را از زمان کودکی تا بزرگسالی و سختی‌ها تا ازدواج با امپراتور طغون تیمور از سلسله یوآن چین را نشان می‌دهد. داستان از جایی شروع می‌شود که در دوران باستان و هنگامی که مغول‌ها در اوج قدرت خود بودند و توانستند بیشتر کشورهای آسیایی را به تصرف خود درآورند، کی سونگ نیانگ اولین عشقش را با پادشاه گوریو، وانگ یو، تجربه می‌کند.

 

●کی دو 

سازنده: Kwak Jung-hwan

سال‌های انتشار: 2016 - 2016

محصول: کره جنوبی

خلاصه داستان سریال کی 2 بدین شرح است: داستان این مجموعه راجع‌به یک محافظ میهن‌پرست است که از سوی کشور و همکارانش رها شده و حس کینه و انتقام درونش رشد کرده ‌است. از طرفی داستان برمبنای عشق و انتقام نیز می‌چرخد. عشقی که میان دختر نامزد ریاست جمهوری و بادیگارد شکل می‌گیرد.

 

● دلباخته در شهر 

سال‌های انتشار: 2020

محصول: کره جنوبی
خلاصه داستان سریال دلباخته در شهر بدین شرح است: پارک جائه وون یک معمار 32 سال حرفه‌ای است که شخصیتی پرشور و صادق دارد. او قادر نیست زنی را که او «دزد دوربین» می‌خواند فراموش کند.

 

● فروشگاه ست بیول تازه کار 

سازنده: Myoungwoo Lee

سال‌های انتشار: 2020

محصول: کره جنوبی

خلاصه داستان سریال فروشگاه ست بیول بدین شرح است: دائه هیون به دلیل عدم درآمد کافی از فروشگاهش و همچنین خانواده غیرقابل اطمینانش سختی زیادی را تحمل می‌کند. او در ادامه برای استخدام یک کارگر شیفت شب آگهی می‌زند. سائت بیول این آگهی را دیده و برای رسیدن به این شغل نزد دائه می‌آید.

 

● هیلر 

سازنده: Song Ji-na

سال‌های انتشار: 2014 - 2015

محصول: کره جنوبی

خلاصه داستان سریال شفادهنده بدین شرح است: هیلر فردی است که در ازای دریافت پول هرکاری به جز قتل را انجام می‌دهد. او در این راه به کسی آسیب نمی‌رساند و چهره‌اش از دیگران پوشانده است. یک هکر ماهر او را در این راه کمک می‌کند. هیلر زندگی سرد و عجیبی دارد. داستان از آنجا آغاز می‌شود که کیم مون هو خبرنگاری معروف از هیلر نمونه موی دختری به نام چه یونگ شین که خبرنگار یکی از سایت‌های خبری سرگرمی است را برای آزمایش DNA می‌خواهد. این دختر همبازی کودکی هیلر است. هیلر جهت کشف برخی حقایق وارد زندگی دختر می‌شود.

 

● اولین بوسه برای هفتمین بار

سازنده: Jung Jung-hwa

سال‌های انتشار: 2016 - 2017

محصول: کره جنوبی

خلاصه داستان سریال هفت بوسه اول بدین شرح است: مین سو جین کارمند یک فروشگاه بزرگ است که هرگز رابطه‌ای نداشته است. او روزی با الهه قرارهای عاشقانه ملاقات می‌کند و زندگی‌اش کاملا دچار تغییر می‌شود.

● شریک مشکوک 

سازنده: Park Sun-ho

سال‌های انتشار: 2017

محصول: کره جنوبی

خلاصه داستان سریال شریک مشکوک بدین شرح است: این مجموعه در مورد نوه جی ووک دادستان و یون بونگ هی کارآموز دادستان است و اینکه چگونه آن‌ها در یک پرونده مرموز مربوط به یک قاتل روانی حیله‌گر با هم کار می‌کنند. آن‌ها پی می‌برند که گذشته آن‌ها تا چه اندازه با هم ارتباط عمیقی دارد.

 

● به ارامی ذوبم کن 

سازنده: Shin Woo-chul

سال‌های انتشار: 2019

محصول: کره جنوبی

خلاصه داستان سریال به آرامی ذوبم کن بدین شرح است: ما دونگ چان و کو می ران در یک آزمایش 24 ساعته شرکت می‌کنند که هر دو در آن یخ زده‌اند. اوضاع مطابق انتظار پیش نمی‌رود و آن‌ها به جای 24 ساعت 20 سال بعد از کپسول منجمد بیدار می‌شوند

 

● بک دونگ سو دلاور 

سازنده: Lee Hyun-jik , Kim Hong-sun

سال‌های انتشار: 2011

محصول: کره جنوبی

خلاصه داستان سریال بک دونگ سو دلاور بدین شرح است: داستان این سریال در زمان سلسله چوسان و دوران پادشاهی جه اونگ جو جریان دارد و روی مسائل سیاسی و حوادث آن دوران تمرکز دارد.

 

همه سریال هارو دوباره جدا جدا و کامل تر توی وب میزارم‌

بقیه سریال ها اگه ارزوت رو بهم بگی و دختر گردو باد و صدای جادو و..... روهم میزارم