تصویر هدر بخش پست‌ها

Kore

امدوارم از مطالب وبلاگ لذت ببرید برای استفاده راحت تر از دکمه ها استفاده کنید

❤🧛🏻‍♀️ خواهر خون آشام من p2 🧛🏻‍♀️❤

❤🧛🏻‍♀️ خواهر خون آشام من p2 🧛🏻‍♀️❤

| bye: )

بپر ادامه قشنگم 😊🙂👇🏻

خب بریم برای پارت 2 ❤

♡●●●●●●●●●●♡

🐍 : آره....

کاش مامان اینجا بود 🖤😔

🐆 : آره اگه الان اینجا بود تو هتل بهمون خوش می‌گذشت! 

دیگه ام نمیزاشت بابا و جک انقدر بهمون زور بگن 😠

🐍: ما نباید بزاریم این کارو کنه باید بهش نشون بدیم چه کارهای ازمون بر می‌آد 😈 

🐆 : آره...پس بیا دست به کارشیم!

باید بفهمه که جلوی دوتا خون آشام دختر 115 ساله هیچ کاری نمیتونه بکنه😤

🐍 : خب به نظر من امروز نقشه بکشیم و فردا شروع کنیم 😁

🐆 : آره ایده ی خوبیه بیا شروع کنیم !

♡●●●●●●●●●●♡

✍🏻 : خلاصه اونا نقشه ی خوبی کشیدن تاباهم کفر پدر و برادرشان رو در بیارن 😈

و از اونجا بود که داستان شروع شد!

♡●●●●●●●●●●♡

🐍 : خب اینم از این !

حالا دیگه وقتی پاشن نمیتونن مارو اذیت کنن 😈😁

🐆 : آره عالیه !

فقط مطمئنی این چسبه نگهشون می داره؟

🐍 : آره بابا یکبار رو بیلی امتحانش کردم ، تا دوسه روز چسبیده بود به تختش حسابی بهش خندیدم 😂😏

( بیلی یکی از 5 تا برادراشونه )

🐆 : پس عالیه!😃

ولی بعدش باید یک جایی برای فرار کردن پیدا کنیم !

🐍 : آره درسته اون بامن من یک جای خوبی رو میشناسم 😁

🐆 : خب پس این مشکل هم حل شد 👍🏻

🐍 : میای بریم بیشتر گند بزنیم ؟

🐆 : معلومه دختر !

به نظرم اول بریم سراغ دفتر بابا بعدم ماسک مو ها و ماسک صورت های جک !😁😄

🐍 : پس بزن بریم !

♡●●●●●●●●●●♡

✍🏻 : اونا رفتن و به معنای واقعی کلمه گند زدن به دفتر و مدارک پدرشون !

بعدشم کلا همه ی اتاق جک رو به خاک سیاه نشوندن ! و گند زدن به ماسک صورت ها و ماسک مو های جک💇🏼‍♂️

♡●●●●●●●●●●♡

🐆 : خب اینم از آخریش !

فکر کنم گند زدیم به ذخیره ی چند ماهش 😁😅

🐍 : چه بهتر!

دیگه تا چند روز میره سراغ خرید دوباره ی وسایل روتین پوستی ش دیگه باما کاری نداره 😏

🐆 : خب پس خدارو شکر دیگه تا چند روز راحتیم ولی بعدش به خونمون تشنه میشن !

پس بیا این چند روز رو لذت ببریم 😁🙃

🐍 : آره بیا همینکارو کنیم چون تا چند روز دیگه باید در ریم 😅

♡●●●●●●●●●●♡

✍🏻 : خب خلاصه که اونا تا چند روز کلی خوش گذروندن و حسابی کیف کردن که یهو ! ....

♡●●●●●●●●●●♡

؟؟؟ : دختراااااا ی گستاخخخخخ شما کدوم گوری هستیدددددددد؟ 🤬😠 ( با داد و عصبانیت شدید )

🐆 : صدای بابا بود؟

🐍 : آره فکر کنم 😒

🦝 : دختراااا همین الان بیاید اینجاااا 🤬😠 ( باداد و عصبانیت شدید ) 

🐆: اوخ اوخ !

معلومه که حسابی عصبانیه 🤐😬 

🐍 : آره الان دیگه وقته در رفتنه !

الان پرتالو باز میکنم 😬

* چند لحظه بعد * 

🐆 : بدو دیگه !😬

الان میرسه 🤐

🐍 : باشه باشه بپر تو 🤐😬

...

♡●●●●●●●●●●♡

اینم از این پارت امیدوارم لذت برده باشید ❤🙂

خیلییییی با حمایتتاتون خوشحالم میکنید عشقیدددد 😊❤🙂

ببخشید که نمیتونم براتون زود به زود پارت بدم چون درسام خیلی سنگینه 🥲💔

ولی مرسی بابت حمایتای زیادتون ❤

راستی برای پارت بعد 2 لایک 2 کامنت مرسی 🥲 (。◕‿◕。)➜ 

فعلا خدافظظظظظظظظظ 👋🏻👋🏻👋🏻