تصویر هدر بخش پست‌ها

Kore

امدوارم از مطالب وبلاگ لذت ببرید برای استفاده راحت تر از دکمه ها استفاده کنید

بیو

| Mahshid

ادامه هس

نه، این یک رویا نیست. این واقعیت من است.

Welcome to my world

به دنیای من خوش آمدید

Simplicity is the key to happiness

سادگی کلید خوشبختی است

In a world of worriers, be the warrior

در دنیای نگران ها، جنگجو باشید 

right

همیشه آسان نخواهد بود، اما همیشه سعی کنید آنچه را که درست است انجام دهید

She turned her can’ts into cans and her dreams into plans

او نتوانستن هایش را به توانست تبدیل کرد و رویاهایش را به برنامه

Life is what happens to you while you scroll through Instagram

زندگی همان چیزی است که برای شما اتفاق می افتد در حالی که در اینستاگرام وقت می گذرانید

If “love is in the air,” why is the air so polluted?

اگر “عشق در هواست”، چرا هوا اینقدر آلوده است؟

ممکن است به نظر بیایم که هیچ کاری انجام نمی دهم، اما در ذهنم کاملاً مشغول هستم.

We are born to be real, not perfect.

ما به دنیا آمده ایم تا واقعی باشیم، نه کامل.

I have a busy life converting oxygen to carbon dioxide.

من زندگی پرمشغله ای دارم، تبدیل کردن اکسیژن به دی اکسید کربن.

I am not getting old. I’m getting better.

من پیر نمیشم. دارم بهتر میشم.

You see, Everyone has a story but mine is a mystery.

ببینید، هر کسی یک داستانی دارد اما داستان من یک راز است.

Life on earth is expensive, but it includes a free trip around the sun.

زندگی روی زمین گران است، اما شامل یک سفر رایگان به دور خورشید است.

Sometimes the cleverest thing to say is nothing at all.

گاهی اوقات هوشمندانه ترین چیزی که می توان گفت اصلاً هیچ است.

The first five days after the weekend are always the hardest.

پنج روز اول بعد از آخر هفته همیشه سخت ترین است.

No pen or paper, but I can still draw attention.

بدون قلم و کاغذ، اما هنوز هم می توانم توجه را جلب کنم.

Anything but predictable.

هر چیزی جز قابل پیش بینی

Born to shine.

متولد شده برای درخشش.

Love without limits.

عشق بدون محدودیت

Welcome to my world.

به دنیای من خوش آمدید.

Decency is my jewel.

نجابت جواهر من است.

My attitude is my approach

نگرش من رویکرد من است

Stop running and start living.

دویدن را متوقف کنید و زندگی را شروع کنید.

Reality is wrong. The dream is real.

واقعیت اشتباه است. رویا واقعی است.

Less care. Less stress.

مراقبت کمتر. استرس کمتر.

Too busy to be upset.

خیلی سرم شلوغه که بخوام ناراحت باشم

Live a life where happiness is a precondition.

جوری زندگی کنید که شادی یک پیش شرط باشد.

Just making sure to love life.

فقط مطمئن شوید که زندگی را دوست دارید.

Stay / Be kind.

مهربان باش

Every man dies. Not every man lives

همه می میرند، اما همه زندگی نمی کنند.

Risk-taker.

ریسک پذیر.

The best revenge is massive success