تصویر هدر بخش پست‌ها

Kore

امدوارم از مطالب وبلاگ لذت ببرید برای استفاده راحت تر از دکمه ها استفاده کنید

❤🧛🏻‍♀️ خواهر خون آشام من 🧛🏻‍♀️❤ p3

❤🧛🏻‍♀️ خواهر خون آشام من 🧛🏻‍♀️❤ p3

| bye: )

بپر ادامه 👇🏻♥🤗

بینید کی اینجاست !

نویسنده ی خوشگلتون 😁

اومدم پارت بدمممم!

♡●●●●●●●●●●♡

🐆 : اوففففف خداروشکر به موقع در رفتیم !😌

🐍 : آره....

🐆 : واو....اینجا اونجایی بود که میگفتی؟😲

🐍 : آره خب به نظرت خوب شده؟

🐆 : اوه پسر این عالیه !

البته.....منم یکجایی رو میشناختم......( باصدای خیلی آروم )

🐍 : چی؟

🐆 : هیچی ... هیچی ... اممممم من میرم بیرون 

🐍 : باشه...فقط تا صبح برگردیا 

🐆 : باشه بابا زود میام مامان خانم !

🐍 : پس فعلا 👋🏻

🐆 : فعلا 👋🏻

♡●●●●●●●●●●♡

*بعد از چند دقیقه پیاده روی*

🐆 : 

اون یارو کیه ؟

♡●●●●●●●●●●♡

🐆 : هی آقا ؟

؟؟؟ : آآآآ...بله کسی منو صدا زد ؟

🐆 : بله جناب من بودم شما کی هستید ؟

من تاحالا شما رو اینجا ندیدم 🤨

؟؟؟ : بله چون که من گمشدم و تاحالا اینجا نبودم 😑

میتونین منو راهنمایی کنید؟

🐆 : بله ولی کجا میخواید برید آقای....

؟؟؟ : لانگ هستم لانگ اژدها 🐲🐉

🐆 : لانگ اژدها ؟

؟؟؟ : بله 

🐆 : خب .... شما از کجا اومدید و کجا میخواید برید ؟

؟؟؟ : فکر نکنم جایی که ازش اومدم و بشناسید ... ولی ... من از کیهان اومدم 🌠🌌

🐆 : کجا ؟!

؟؟؟ : گفتم که نمیشناسین ... کلا یک بعد دیگست 😅

🐆 : اووو ... خب کجا میخواین برید ؟

؟؟؟ : اول میخوام بقیه ی دوستام رو پیدا کنم شما غریبه ی دیگه ای اینجا ندیدید؟

🐆 : امممممممم نه ولی شاید بتونم کمک کنم اول .... شما جایی برای صبح چیز شب دارید؟ 

؟؟؟ : اممممم .... نه راستش جایی رو ندارم ولی نمیخوام مزاحمتون شم...

🐆 : نه بابا مزاحم چیه؟ بیا یه مدت پیش من و خواهرم بمون تامن فردا کمکت کنم دوستاتو پیدا کنی 

؟؟؟ : ممنون 

🐆: خواهش میکنم 😁😌

♡●●●●●●●●●●♡ 

✍🏻 : آره دیگه کارمن و لانگ به سمت خونه در ختی لوسی راه افتادن...

♡●●●●●●●●●●♡

* در همین زمان لوسی در خانه *

🐍: 

یه صدایی میاد...

وایسا ببینم ... منکه تو خونه تنهام !

حتما خیالاتی شدم😒

* چند دقیقه بعد * 

وای دوباره اون صداعه ! 

یعنی صدای چیه ؟...

وایی چرا انقدر هوا سرد شد یهو !🥶❄

سرما داره از اون اتاق میاد...

♡●●●●●●●●●●♡

✍🏻 : لوسی یک چوب بزرگ برداشت و سمت صدا رفت....

♡●●●●●●●●●●♡

🐍 : کی اونجاست ؟!

* بازکردن در اتاقی که ازش صدا میومد * 

🐍 : جیغ !

تودیگه کی هستی 

...

بینید کی اینجاست !

نویسنده ی خوشگلتون 😁

اومدم پارت بدمممم!

♡●●●●●●●●●●♡

🐆 : اوففففف خداروشکر به موقع در رفتیم !😌

🐍 : آره....

🐆 : واو....اینجا اونجایی بود که میگفتی؟😲

🐍 : آره خب به نظرت خوب شده؟

🐆 : اوه پسر این عالیه !

البته.....منم یکجایی رو میشناختم......( باصدای خیلی آروم )

🐍 : چی؟

🐆 : هیچی ... هیچی ... اممممم من میرم بیرون 

🐍 : باشه...فقط تا صبح برگردیا 

🐆 : باشه بابا زود میام مامان خانم !

🐍 : پس فعلا 👋🏻

🐆 : فعلا 👋🏻

♡●●●●●●●●●●♡

*بعد از چند دقیقه پیاده روی*

🐆 : 

اون یارو کیه ؟

♡●●●●●●●●●●♡

🐆 : هی آقا ؟

؟؟؟ : آآآآ...بله کسی منو صدا زد ؟

🐆 : بله جناب من بودم شما کی هستید ؟

من تاحالا شما رو اینجا ندیدم 🤨

؟؟؟ : بله چون که من گمشدم و تاحالا اینجا نبودم 😑

میتونین منو راهنمایی کنید؟

🐆 : بله ولی کجا میخواید برید آقای....

؟؟؟ : لانگ هستم لانگ اژدها 🐲🐉

🐆 : لانگ اژدها ؟

؟؟؟ : بله 

🐆 : خب .... شما از کجا اومدید و کجا میخواید برید ؟

؟؟؟ : فکر نکنم جایی که ازش اومدم و بشناسید ... ولی ... من از کیهان اومدم 🌠🌌

🐆 : کجا ؟!

؟؟؟ : گفتم که نمیشناسین ... کلا یک بعد دیگست 😅

🐆 : اووو ... خب کجا میخواین برید ؟

؟؟؟ : اول میخوام بقیه ی دوستام رو پیدا کنم شما غریبه ی دیگه ای اینجا ندیدید؟

🐆 : امممممممم نه ولی شاید بتونم کمک کنم اول .... شما جایی برای صبح چیز شب دارید؟ 

؟؟؟ : اممممم .... نه راستش جایی رو ندارم ولی نمیخوام مزاحمتون شم...

🐆 : نه بابا مزاحم چیه؟ بیا یه مدت پیش من و خواهرم بمون تامن فردا کمکت کنم دوستاتو پیدا کنی 

؟؟؟ : ممنون 

🐆: خواهش میکنم 😁😌

♡●●●●●●●●●●♡ 

✍🏻 : آره دیگه کارمن و لانگ به سمت خونه در ختی لوسی راه افتادن...

♡●●●●●●●●●●♡

* در همین زمان لوسی در خانه *

🐍: 

یه صدایی میاد...

وایسا ببینم ... منکه تو خونه تنهام !

حتما خیالاتی شدم😒

* چند دقیقه بعد * 

وای دوباره اون صداعه ! 

یعنی صدای چیه ؟...

وایی چرا انقدر هوا سرد شد یهو !🥶❄

سرما داره از اون اتاق میاد...

♡●●●●●●●●●●♡

✍🏻 : لوسی یک چوب بزرگ برداشت و سمت صدا رفت....

♡●●●●●●●●●●♡

🐍 : کی اونجاست ؟!

* بازکردن در اتاقی که ازش صدا میومد * 

🐍 : جیغ !

تودیگه کی هستی 

...

♡●●●●●●●●●●♡

شخصیت های جدید:  

اسم: لانگ اژدها ( البته لقبش اژدهاست) 

سن: 20

شخصیت های جدید:  

اسم: لانگ اژدها ( البته لقبش اژدهاست) 

سن: 20

استیکر نشان دهنده: 🐉

♡●●●●●●●●●●♡

امیدوارم از این پارت هم لذت کافی رو برده باشین 🙂🌙

برای پارت بعد 3 لایک 👍

2 کامنت 💬

فعلا خدافظظظظظظظظظ 👋🏻👋🏻👋🏻