تصویر هدر بخش پست‌ها

Kore

امدوارم از مطالب وبلاگ لذت ببرید برای استفاده راحت تر از دکمه ها استفاده کنید

❤🧛🏻‍♀️ خواهر خون آشام من p1 🧛🏻‍♀️❤

❤🧛🏻‍♀️ خواهر خون آشام من p1 🧛🏻‍♀️❤

| bye: )

برای پارت 1 بپر ادامه (✷‿✷) 

♡●●●●●●●●●●♡

؟؟؟: بیداررر شیییددد شب شدههه😁📢

؟؟؟: اه لوسییی😡 خفه دیگه می خوام بخوابمممم 😠😡 

🐍: بیدار شو تنبللل 😃

؟؟؟: هیچ وقت خودشم بیدار نمیشدا حالا من یکبار تو عمرم خواستم بخوابم واسه من سحر خیز شده!

🐍: بیدار شوو کارمن تنبلل پاشو وگرنه میگم جک بیاد ببرتت سر شبونه هاااا !

🐆: برو بابا خودتم میدونی اگر به اون احمق بگی خودتم مجبوری بیای سر اون شبونه ی خانوادگی احمقانه !

🐍: اووو ..... راست میگی .... پس باهم همینجا میخوابیم یا خودمون رو به خواب می زنیم تا اون شبونه ی احمقانه تموم شه 😁😊

* پریدن لوسی روی تخت * 

🐆: هی وحشی ! آروم تررر!

🐍: باشه بابا عصبی!

🐆: یکی داره میاد تو بخواب!

؟؟؟: بیدار شید دختراااا ! وقت شبونه ست ..... فکر کردید نمی دونم بیدارید؟

* برداشتن پتو از روی لوسی و کارمن *

🐆: اهههه جک ول کن دیگههه میخوایم بخوابیممم!

من یکبار خواستم بخوابما! 

🐍: آره کارمن راست میگه من به اون شبونه ی خانوادگی مزخرف نمیامم! عمرا !😡😠

🐆: مم که فکرشو نکن!

* کشیدن دوباره ی پتو روی خودشون و خواب *
 

؟؟؟: باشه دیگه خودتون خواستید! 😈

🐆: رفت بابا رو بیاره؟

🐍: آره فکر کنم 😒

🐆: خب بیا....

♡●●●●●●●●●●♡

؟؟؟: باباااااا

؟؟؟: چی شده پسر گلم ؟

؟؟؟: بابا لوسی و کارمن نمیان برای شبونه ! به حرف منم که برادر بزرگترشونم گوش نمیکنن دیگه کفرم رو درآوردن 😠😡😒

* وارد شدن به اتاق دخترا با عصبانیت *

♡●●●●●●●●●●♡

؟؟؟: دختراااا ! بدویید سر شبونه!

بعدشم شما با چه جراتی به حرف برادر بزرگترتون گوش ندادید؟ هان؟!

دیگه نبینمااا! 

........

بدویید دیگههه ! ..... دخترا؟

* کشیدن پتو از روی تخت *

؟؟؟: هااااا.... 

دختراااااا !! ( باداد و عصبانیت )

♡●●●●●●●●●●♡

🐆: * خندیدن * هه دوباره ام جیم شدیم و بازم اونا هیچ غلطی نتونستن کنن هیچوقت نمیتونن 😁😂😏

🐍: آره.....کاش میشد توی همین جنگل لعنتی زندگی کنیم و از دست بابا و جک راحت شیم!

🐆: کاش .... من یکی که دیگه حوصله ی هتل و اون آقای دراک دراکولا و پسرش جک دراکولا رو ندارم !😒😠

شاید شیش تای دیگشون قابل تحمل باشن ولی اون و بابا اصلا!

...

♡●●●●●●●●●●♡

معرفی شخصیت های جدید:  

اسم: جک دراکولا (داداش رومخه ی کارمن و لوسی) 

سن: 120 (سن به آدمیزادی 20 سال) 

استیکر نشان دهنده (از این پارت به بعد) : 🐯 

اسم: دراک دراکولا (بابای کارمن و لوسی و برادراشون) 

سن: 200 (سنش به آدمیزادی رو دقیق نمیدونم)

استیکر نشان دهنده (از این پارت به بعد): 🦝 

♡●●●●●●●●●●♡

خب اینم از پارت 1 

امیدوارم لذت برده باشید ◕‿◕ 

برای پارت بعد 1 لایک 1 کامنت (. ❛ ᴗ ❛.) 

پس فعلا خدافظظظظظظ👋🏻👋🏻👋🏻